Pihasali tarjoaa viikkotuntiopetuksena vaihtelevasti joogaa, pilatesta, venyttelyä ja tanssia. Tarjolla on pääasiassa vaihtuvia kursseja sekä yksityisopetusta.* Lisäksi mahdollisuus tilata yritykselle virkistyspäivä tai workshop pienryhmälle esimerkiksi polttariseurueelle. Viikkotunnit toimivat drop-in-periaatteella, tule siis paikan päälle ilman ilmoittautumista. | Pihasali offers weekly classes in yoga, pilates, streching and dance. We also offer courses and private lessons * as well as refreshment days for companies and workshops for small groups such as hen/stag parties. All the weekly lessons are drop in classes, just walk in without reservation.

* Yksityis- ja paritunnit varataan sähköpostitse info@pihasali.fi | Private and duo classes can be booked by email info@pihasali.fi

 
 
 

 
 

Aikataulut & tuntikuvaukset | Schedule & Class Describtions

Kevätkauden tunnit 21.1. - 2.6.2019. Tunteja ei pidetä pyhäpäivinä. | Spring season classes 21 Jan - 2 Jun 2019. No classes on public holidays.

 
 

Ma | Mon

 

10:00-11:00

Barre | Säde Kajovaara

Tuntikuvaus tulossa. Tunti alkaa 4.2.2019


 

17:00-18:30

Joogaa räjähtäneille (in Finnish) | Kirsi Piha-Timonen

Tunnilla tutustutaan turvallisesti kehoa herätteleviin ja vahvistaviin jooga-asentoihin. Lempeätä ja osaavaa ohjausta vuosikymmenten kokemuksella, sopii myös aloittelijoille. Tule tunnille juuri sellaisena kuin olet.

 

Ti | Tue

11:00-12:30

Joogaa räjähtäneille (in Finnish) | Kirsi Piha-Timonen

Tunnilla tutustutaan turvallisesti kehoa herätteleviin ja vahvistaviin jooga-asentoihin. Lempeätä ja osaavaa ohjausta vuosikymmenten kokemuksella, sopii myös aloittelijoille. Tule tunnille juuri sellaisena kuin olet.

 

17:00-18:30

Raskausjooga | Pregnancy Yoga | Hanna-Mari Nieminen

Raskausjooga on joogaa kahdelle. Kohdussa kasvava uusi elämä vaikuttaa naisen kehoon, mieleen ja koko elämään. Jooga on yksi keino lähestyä tätä suurta muutosta."

Tiistaisin Hamin raskausjoogatunneilla tehdään erilaisin liikkein tilaa kehoon. Tilan tekeminen helpottaa hengitystä ja auttaa löytämään paremman ryhdin. Monipuoliset joogaharjoitukset vahvistavat naisen kehotietoisuutta, luovat yhteyttä kohtuvauvaan ja edesauttavat esimerkiksi selän hyvinvointia.

 

18:45-19:45

Pilates, avoin taso | Pilates, open level | Sanna Yrjänheikki

Tunnilla opetellaan jo pilateksen fyysisesti vaativampia liikkeitä ja progressiota, jotka edellyttävät perusteiden ja oman kehon hallintaa. Ohjaaja auttaa ja ehdottaa tarvittaessa sopivia liikevariaatioita.

 

20:00-21:00

Lämpövenyttely | Stretching | Sanna Yrjänheikki

Lämpimässä tehty harjoitus tuottaa runsaasti positiivisia terveysvaikutuksia ja lisää sekä kehon ja mielen tasapainoa. Venyttelytunti tehdään infrapunalampuilla lämmitetyssä salissa. Infrapuna kuljettaa lämpöä ihmisen kehoon ja lämmön vaikutuksesta esimerkiksi aineenvaihdunta vilkastuu ja verenkierto voimistuu. Tunnilla parannetaan nivelten liikkuvuutta erilaisilla joustavilla sekä pyörivillä liikkeillä ja lihasvenytykset suoritetaan osittain myös aktiivisesti.

 

Ke | Wed

13:00-14:00

Kehonhuolto | Body Care lesson | Sanna Yrjänheikki

Tuntikuvaus tulossa. Tunti alkaa 6.2.2019.